Premiza
Compania HOV livrează buchete de flori în fiecare zi către persoane fizice în general.
Livrările, în medie 40 pe zi de șofer, se fac la casa destinatarului sau la locul de muncă. Prin urmare, unele livrări implică intrat în clădiri de birouri, așteptat șamd.
Șoferii pot primi comenzi noi în timpul livrărilor pe care trebuie să le și ridice de la anumite florării din lanț.
Flota companiei este formată din vehicule proprii.
Comunicarea cu șoferii se face prin telefon și WhatsUp, iar departamentul de suport logistic trebuie să se asigure că buchetele sunt preluate de unde trebuie și că ajung la destinație păstrând legătura cu clienții, șoferii și lanțul de florării.
Organizarea internă se realizează deja prin aplicațiile implementate pentru producție, comenzi, gestiune etc. Soluțiile comunică între ele uneori direct, alteori prin fișiere de tip xls.
Livrările întârziate și efortul mare pus pe departamentul de suport sunt principalele probleme.